Dodaję Twój koszyk jest pusty
Ładowanie
1

Twoje produkty czekają na Ciebie!

Strój do biegania, czyli w co się ubrać na trening?

Strój do biegania, czyli w co się ubrać na trening?

Specjalny strój do biegania nie jest koniecznie potrzebny, ale potrafi odpowiednio zmotywować do treningu. Skompletowanie sportowej garderoby to jasny impuls do działania. Trening na świeżym powietrzu czy bieżnia? Strój do biegania będzie się różnił w zależności od okoliczności.

 

Parafrazując klasyka - biegać każdy może, trochę lepiej lub trochę gorzej. Ale nie o to chodzi, żeby zacząć i szybko się do treningów zniechęcić. Bieganie warto dobrze zaplanować. Plany treningowe dla początkujących i powracających do biegania są rozpisywane przez profesjonalistów. Często opierają się one o metodę małych kroków. Bieganie rozpocząć się może od… spacerów. Kolejny krok to trucht, następny - przyspieszenie tempa lub wydłużenie dystansu.

Kiedy złapie się biegowego bakcyla, trening staje się ważnym punktem w planie dnia, a stroje sportowe zajmują w szafie coraz więcej miejsca.

Do treningu należy się odpowiednio przygotować.

  • Na początku - odpowiedni strój do biegania i buty.
  • Następnie: rozgrzewka.
  • W trakcie treningu: odpowiednie nawodnienie, motywująca muzyka w uszach.
  • Po treningu: rozluźnienie.

Strój fitness: nie tylko do biegania

W ciągu roku są co najmniej dwa momenty, w których Polki i Polacy zabierają się za trening i walkę o lepszą sylwetkę. To przełom starego i nowego roku, czyli postanowienia noworoczne oraz wiosna, czyli przygotowanie do urlopu wakacyjnego.

 

A co gdyby zadbać o zdrowie i dobrą sylwetkę na lata, a nie tylko na lato? Skompletowanie stroju fitness to nie fanaberia, a część większego planu na zmianę nawyków, poprawę zdrowia i kondycji.

 

Brak stroju na trening często bywa wymówką od wysiłku. Kiedy będziemy już mieli strój fitness w swojej szafie, ta wymówka zniknie bezpowrotnie.

 

W zależności od rodzaju wysiłku strój sportowy może wyglądać zupełnie inaczej. Prawda jest jednak taka, że powinno się zakładać to, w czym czuje się najbardziej wygodnie, co nie ogranicza ruchów, nie sprawia bólu czy dyskomfortu.

 

 

Dres do biegania czy legginsy?

 

Dobór odpowiedniego stroju do biegania to podstawa. Dlaczego? Jeśli ubranie nas ociera, drażni, ugniata, trening będzie udręką. Co będzie lepsze: dres czy legginsy? Odpowiedź na to pytanie jest bardzo indywidualna.

 

Niektórzy w czasie treningu biegowego dobrze czują się w dresach. Luźne formy, miękkie materiały, ubrania nieograniczające ruchów i zakryta sylwetka. Wybierając dres do biegania warto sprawdzić, z jakiego materiału został wykonany. W czasie treningu najlepiej sprawdzą się naturalne materiały: bawełna, wiskoza. Średnim pomysłem będzie wybranie dresu z poliestru, ponieważ ciało w sztucznych materiałach nieprzyjemnie się poci, co będzie miało wpływ na komfort w czasie treningu.

 

Inna grupa na trening częściej wybiera legginsy do biegania: dostępne w opcji dla niej i dla niego. Legginsy sportowe dobrze przylegają do ciała. Odpowiednio dopasowane legginsy, będą jak druga skóra.

 

Legginsy sportowe nie powinny być za małe ani za duże. Poświęć czas na odpowiednie dobranie rozmiaru.

 

Legginsy sportowe dostępne są w opcjach:

  • długie, do kostek
  • do połowy łydki
  • za kolano
  • przed kolano

 

Popularnym w ostatnim czasie rodzajem elastycznych spodenek są kolarki. Modny element stylizacji wykorzystywany jest nie tylko na trening. Kolerki, czyli krótkie legginsy przed kolano, ciekawie łączą się z oversize'owymi T-shirtami, bluzami, a nawet koszulami.

 
Twój produkt został dodany do koszyka i zarezerwowany na 30 minut
 
 
 
 
Rozmiar:  
Ilość: