Drodzy Klienci,
Wszyscy pracownicy Złotych Wyprzedaży po raz kolejny chcą wyrazić swoje wsparcie w tym trudnym okresie. W tym wyjątkowym czasie jednym z naszych priorytetów jest zapewnienie Wam najwyższej jakości świadczonych usług.
Z domu, pracując zdalnie, zespoły nadal przygotowują dla Was najlepsze oferty. Dział obsługi klienta odpowiada na Wasze prośby, programiści utrzymują witrynę, a działy sprzedaży, produkcji i kreacji tworzą dla Ciebie wyjątkowe wyprzedaże.
W związku z tą niecodzienną sytuacją mamy świadomość, że mogą pojawiać się różne pytania i wątpliwości. Oddajemy do Waszej dyspozycji poniższe FAQ, które, mamy nadzieję, przyniesie wszystkie niezbędne wyjaśnienia, abyście nadal mogli cieszyć się naszą stroną www oraz aplikacją mobilną z całkowitym spokojem.
Dziękujemy za lojalność i wieloletnie przywiązanie. Pozostajemy gwarantami Waszego zaufania.
Dbajcie o siebie.
ZAMÓWIENIE
Czy mogę nadal zamawiać na zlotewyprzedaze.pl?
W tym okresie zespół Złotych Wyprzedaży jest mobilizowany do tworzenia codziennych ofert z naszymi markami partnerskimi. Z domu, pracując zdalnie, zespoły nadal pracują nad najlepszymi ofertami. Nasz personel logistyczny we wszystkich naszych magazynach zapewnia działalność, dokładając wszelkich starań, aby dostarczać twoje paczki bez ryzyka i w jak najszybszym czasie. Razem z naszymi partnerskimi firmami kurierskimi dostarczymy Twój produkt w wybrane przez Ciebie miejsce.
WYSYŁKA/ DOSTAWA
Czy w związku z obecną sytuacją moje zamówienie zostanie wysłane?
Dostawy są realizowane codziennie. Zapewniamy, że nasz Dział Logistyki dokłada wszelkich starań, aby Twoje zamówienie było doręczone we wskazanym terminie.
Nie ma mnie w miejscu doręczenia, co z moją paczką?
W celu zmiany adresu dostawy lub sposobu jej doręczenia, skontaktuj się z nami za pomocą
formularza kontaktowego lub telefonicznie: (22) 100 6 111.
Uzyskałem informacje, że punkt odbioru przesyłki jest zamknięty.
Jeżeli paczka nie została jeszcze wysłana, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego lub telefonicznie: (22) 100 6 111, a zmienimy adres doręczenia.
Nie mogłem(łam) odebrać przesyłki z punktu odbioru w wyznaczonym terminie. Co z moim zamówieniem?
Gdy tylko paczka wróci na nasz magazyn, możemy nadać ją do Ciebie ponownie, zmieniając adres doręczenia.
Jakie są formy dostawy?
Zamówienie może zostać doręczone:
- kurierem UPS
- do paczkomatu InPost
- do wybranego kiosku Ruchu
ZWROTY/ REKLAMACJE
Chcę zwrócić zamówienie, jak mam to zrobić i ile mam na to czasu?
Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możesz go odesłać w terminie 30 dni od otrzymania paczki. W tym celu:
1. Wypełnij formularz zwrotu dostępny na stronie w sekcji Moje zwroty
2. Spakuj zwracane produkty i dołącz do przesyłki potwierdzenie dostawy, które otrzymałaś(eś) wraz paczką.
3. Wyślij paczkę na adres naszego magazynu:
HILLWOOD BLONIE
LDP – ZWROTY ZŁOTE WYPRZEDAŻE
Pass 21 HALA E
05-870 Błonie
Otrzymałem(łam) uszkodzony produkt. Co mam zrobić?
Bardzo Cię przepraszamy za zaistniałą sytuację. skontaktuj się z nami za pomocą
formularza kontaktowego, opisując zaistniałą sytuację oraz dołączając zdjęcie produktu. Nie odsyłaj go samodzielnie – jeśli będzie taka potrzeba odbierzemy go we własnym zakresie, nie narażając Ciebie na dodatkowe koszty.
KONTAKT Z DOK
Mam pytanie dotyczące mojego zamówienia, czy mogę skontaktować się z Działem Obsługi Klienta?
Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godzinach 9-19. Możesz się z nami skontaktować, wysyłając wiadomość e-mail na adres: kontakt@zlotewyprzedaze.pl, telefonicznie pod nr 22 100 6 111 lub poprzez formularz kontaktowy.