Administratorem Twoich danych jest spółka Złote Wyprzedaże S.A. (dalej zwana „Spółką”), z siedzibą w Warszawie (02-127) przy ul. Mołdawskiej 9, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy – Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000426614, NIP: 5213633950, numer REGON: 146213895, tel.: 22 100 6 111, e-mail: kontakt@zlotewyprzedaze.pl
Jakie dane osobowe przetwarzamy?
Przetwarzamy tylko takie dane osobowe, które nam dobrowolnie udostępniłeś lub które wynikają z Twoich działań podejmowanych w serwisie (np. składanie zamówień) oraz jednocześnie na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę bądź których przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zawartych z nami umów lub do celów wynikających z naszych prawnie uzasadnionych interesów. W szczególności są to dane osobowe podane w związku z:
- rejestracją w naszym serwisie,
- składaniem zamówień w serwisie,
- zmianami dokonywanymi na Twoim koncie w serwisie (np. zmiana preferencji co do marek, którymi jesteś zainteresowany),
- bieżącym kontaktem z nami, tj. przesłaniem wiadomości na adres kontakt@zlotewyprzedaze.pl, przesłaniem wiadomości za pomocą formularza kontaktowego udostępnionego na stronach naszego serwisu lub też kontaktu telefonicznego z naszą infolinią pod numerem 22 100 6 111.
- wypełnieniem ankiet/ badań preferencji zakupowych o które zostałeś przez nas poproszony i na które wyraziłeś zgodę
Do czego będziemy używać Twoich danych związanych z rejestracją w naszym serwisie?
Zakładając konto w naszym serwisie, Twoje dane będą przetwarzane na potrzeby:
- wykonywania usług elektronicznych, polegających na umożliwieniu rejestracji, założeniu i utrzymywaniu konta, zapewnianiu funkcjonalności konta (m.in. historia złożonych zamówień, lista preferowanych marek, automatyczne uzupełnianie danych przy składaniu zamówień), jak również na wysyłaniu newslettera,
- realizacji zamówień,
- bieżącego kontaktu związanego z realizacją usług elektronicznych,
- rozpatrywania zgłaszanych reklamacji,
- dostosowywania do Twoich potrzeb informacji przekazywanych Ci za pośrednictwem serwisu,
- a jeśli wyraziłeś stosowną zgodę – także do celów przesyłania informacji handlowych, w zakresie określonym w treści zgody (elektronicznej, telefonicznej).
Do czego będziemy używać Twoich danych związanych ze składaniem zamówień w naszym serwisie?
Składając zamówienia w naszym serwisie, Twoje dane będą przetwarzane na potrzeby:
- procesowania zamówień,
- realizacji umów sprzedaży,
- bieżącego kontaktu związanego z procesowaniem zamówień lub realizacją umów sprzedaży,
- rozpatrywania zgłaszanych reklamacji,
- prowadzenia statystyk,
- dostosowywania do Twoich potrzeb przekazywanych Ci za pośrednictwem serwisu informacji,
- archiwizacji dla celów podatkowo-księgowych.
- do profilowania w przypadku wysyłania treści marketingowych dotyczących zakupionych marek.
Do czego będziemy używać Twoich danych, przekazanych w ramach bieżącego kontaktu?
Kontaktując się z nami, Twoje dane będą przetwarzane na potrzeby:
- prawnie uzasadnionego interesu Spółki, rozumianego jako bieżący kontakt z Tobą, rozpatrywanie ewentualnych reklamacji oraz dochodzenie roszczeń,
- archiwizacji.
Do czego będziemy używać Twoich danych, przekazanych w wypełnionych przez Ciebie ankietach/badaniach preferencji zakupowych?
Przesyłając nam wypełnioną ankietę/badanie preferencji zakupowych Twoje dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w formie profilowania, które polega na wykorzystaniu danych podanych w ankiecie / badaniu dla stworzenia i dostarczenia przez nas spersonalizowanej oferty marketingowej opartej na Twoich preferencjach - w celu przedstawienia naszej oferty oraz do celów statystycznych. Decyzje te są podejmowane bez wpływu człowieka w oparciu o zautomatyzowaną ocenę czynników osobowych dotyczących preferencji, zainteresowań, dokonywanych wyborów, sytuacji ekonomicznej, zebranych za pomocą ankiety / badania preferencji zakupowych (w oparciu o tzw. profilowanie). Konsekwencją zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania będzie wykorzystanie Twoich danych osobowych do stworzenia i dostarczenia spersonalizowanej oferty marketingowej opartej na czynnikach osobowych np. na podstawie informacji z ankiety / badania preferencji zakupowych zaoferujemy Ci produkty, których w naszej ocenie możesz potrzebować lub którymi możesz być zainteresowany, lub wyślemy spersonalizowane życzenia urodzinowe.
Jak cofnąć zgodę na przetwarzanie danych?
W każdej chwili możesz wycofać każdą zgodę udzieloną Spółce w związku z przetwarzaniem danych osobowych, bez ponoszenia konsekwencji. Cofnięcie zgody może jednak ograniczyć lub zablokować realizację usług elektronicznych na Twoją rzecz (np. wysyłkę informacji handlowych).
By wycofać zgodę wystarczy wysłać e-mail, zadzwonić lub przesłać wiadomość pocztą tradycyjną na wskazane powyżej dane kontaktowe. Wolę cofnięcia zgody możesz wyrazić w dowolny sposób, jedynym warunkiem jest, aby dotarła ona do naszej wiadomości.
Cofnięcie zgody nie wpływa na legalność dotychczasowego przetwarzania Twoich danych, tzn. do momentu cofnięcia zgody przetwarzanie Twoich danych przez Złote Wyprzedaże jest legalne.
Jak skontaktować się z naszym inspektorem ochrony danych osobowych?
Możesz to zrobić za pomocą poczty tradycyjnej, przesłanej na adres korespondencyjny Administratora z dopiskiem Inspektor Ochrony Danych Osobowych - Przemysław Siarka lub mailowo pod adresem: iod@zlotewyprzedaze.pl.
Na jakiej podstawie będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe?
Podstawą przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. a), b), c) i f) RODO, tzn. rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), tj. złożenie przez Ciebie zamówienia, a następnie zawarcie z Tobą umowy sprzedaży, realizacja obciążających nas obowiązków ustawowych (np. archiwizacja dla celów podatkowo-księgowych), jak również prawnie uzasadniony interes Spółki, tj. m.in. marketing bezpośredni własnych produktów i usług. W stosunku do pozostałych celów, podstawą przetwarzania danych jest wyrażona przez Ciebie zgoda.
Kiedy i komu możemy przekazać dane, a komu na pewno ich nie przekażemy?
Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom Spółki, jak też podmiotom, udzielającym wsparcia Spółce na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia danych osobowych do przetwarzania, w tym operatorom pocztowym lub przewoźnikom w celu dostarczenia zamówień.
W celu zapewnienia wysyłki informacji handlowych Twój adres e-mail będzie przekazywany na serwery zlokalizowane w Kanadzie. Komisja Europejska decyzją nr 2002/2/WE z dnia 20 grudnia 2001 r. potwierdziła, że Kanada zapewnia odpowiedni stopień ochrony danych osobowych.
W celu doręczenia zamówionych przez Ciebie przesyłek, współpracujemy z firmą UPS Polska Sp. z.o.o., spółką zależną od United Parcel Service, Inc., która swoją siedzibę ma w USA. UPS Polska sp. z.o.o. deklaruje, że podejmuje niezbędne środki umowne w celu zapewnienia, że dane osobowe Klientów są odpowiednio zabezpieczone. Więcej na ten temat sprawdzisz tutaj. Komisja Europejska wydała decyzję tzw. Privacy Shield, która upoważnia do przetwarzania danych osobowych podmioty mające siedzibę w USA, stwierdzając, że USA posiada odpowiedni poziom ochrony.
Twoje dane osobowe nie będą sprzedawane ani też przekazywane podmiotom trzecim w innych celach niż opisane w niniejszej informacji. W każdym czasie masz możliwość uzyskania kopii Twoich danych po skierowaniu do Złote Wyprzedaże S.A. odpowiedniego wniosku na adres e-mail kontakt@zlotewyprzedaze.pl.
Jakie przysługują Ci prawa związane z przekazanymi nam danymi osobowymi?
Masz prawo do:
- dostępu do treści Twoich danych i ich sprostowania,
- prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie Twoich danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania,
- usunięcia Twoich danych,
- ograniczenia przetwarzania,
- przenoszenia danych,
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, w tym profilowania na podstawie tych przepisów.
- uzyskania interwencji ludzkiej ze strony administratora, w przypadku zautomatyzowanego podejmowania decyzji na podstawie Twoich danych osobowych, do wyrażenia własnego stanowiska i do zakwestionowania tej decyzji.
Do kiedy będziemy przechowywać Twoje dane związane z rejestracją i korzystaniem z serwisu?
Te dane osobowe będziemy przechowywać przez czas istnienia Twojego konta w serwisie, czyli czas wykonywania na Twoją rzecz usług elektronicznych.
Do kiedy będziemy przechowywać Twoje dane związane z zawieraniem umów sprzedaży?
Te dane osobowe będziemy przechowywać przez okres przedawnienia roszczeń z tytułu umów sprzedaży.
Ze względu na konieczność wypełniania obowiązków natury podatkowej i księgowej, część tych danych osobowych będzie przechowywana przez okres 6 lat od dnia realizacji poszczególnych umów sprzedaży.
Do kiedy będziemy przechowywać Twoje dane przekazane w ramach bieżącego kontaktu?
Te dane osobowe będziemy przechowywać przez okres 3 lat od dnia zakończenia takiego kontaktu. Archiwizowanie tych danych prowadzone jest w Twoim interesie, tzn. by było możliwe odtworzenie treści naszej korespondencji lub rozmów przy późniejszym kontakcie, w związku z dochodzeniem ewentualnych roszczeń.
Do kiedy będziemy przechowywać Twoje dane przekazane w celu profilowania na podstawie ankiety / badania preferencji zakupowych?
Te dane osobowe będziemy przechowywać do czasu odwołania przez Ciebie zgody na takie przetwarzanie danych.
Czy będziemy profilować Twoje dane przetwarzane w związku z rejestracją w serwisie?
Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Konsekwencją profilowania będzie przypisanie Ci profilu na potrzeby dokonywania analiz lub przewidywania jej preferencji, zachowań, postaw i dostosowywania informacji przekazywanych Ci za pośrednictwem serwisu, w szczególności gdy zapisałeś się do otrzymywania powiadomień o Twoich ulubionych markach. Podstawą otrzymywania powiadomień o wybranych markach jest Twoja osobna zgoda na otrzymywanie wybranych informacji handlowych, w zakresie określonym w treści zgody. Zgoda ta jest związana z rejestracją w naszym serwisie, jest dobrowolna i możesz ją wycofać w każdym momencie.
Gdzie możesz wnieść skargę związaną z przetwarzaniem danych osobowych przez Złote Wyprzedaże?
Jeśli uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Złote Wyprzedaże narusza przepisy Rozporządzenia, przysługuje Ci prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie, ul. Stawki 2, z którym można kontaktować się w następujący sposób:
- listownie: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
- przez elektroniczną skrzynkę podawczą dostępną na stronie: https://www.uodo.gov.pl/pl/p/kontakt,
- telefonicznie: (22) 531 03 00.
Twoje bezpieczeństwo i zaufanie mają dla nas największe znaczenie
W przypadku pytań lub wątpliwości jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00-19:00, pod adresem: kontakt@zlotewyprzedaze.pl lub telefonicznie 22 100 6 111.