Do prawidłowego funkcjonowania naszego serwisu niezbędne jest zaakceptowanie obsługi plików cookies oraz aktualna wersja jednej z wybranych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari lub Internet Explorer.
W przypadku technicznych problemów ze stroną, tj. kłopoty z dodaniem produktu do koszyka, problem z przejściem do płatności, niewyświetlająca się historia zakupów czy komplikacje w zgłoszeniu zwrotu na stronie postępuj zgodnie z instrukcją:
1. Wyloguj i zaloguj się ponownie na stronie lub/i zrestartuj przeglądarkę.
2. Jeśli zresetowanie przeglądarki nie przyniosło rezultatu wyczyść pliki cookie. Poniżej znajdziesz instrukcję jak to zrobić w danej przeglądarce.
Komputer
Mozilla Firefox
Wybierz Ustawienia, Opcje, a następnie Prywatność i bezpieczeństwo. Kliknij Wyczyść ostatnią historię i zaznacz Ciasteczka. W menu na górze okna wybierz, ile danych chcesz usunąć. Wybierz wszystko, by usunąć pliki cookie od samego początku. Kliknij Wyczyść teraz.
Google Chrome
Na pasku narzędzi przeglądarki kliknij Więcej narzędzi a następnie Wyczyść dane przeglądania. Zaznacz pole Pliki cookie i inne dane witryn. W menu na górze okna wybierz, ile danych chcesz usunąć. Wybierz od samego początku, by usunąć wszystko. Kliknij Wyczyść dane przeglądania.
Internet Explorer
W ustawieniach programu Internet Explorer wybierz przycisk Bezpieczeństwo, a następnie wybierz pozycję Usuń historię przeglądania. Zaznacz pole wyboru obok pozycji Pliki cookie i dane witryn internetowych
Safari
Wybierz Safari, Preferencje, następnie Prywatność. Kliknij Zarządzaj danymi witryn. Wybierz Usuń Wszystko i dalej Usuń Teraz.
Urządzenia mobilne
Android - Mozilla Firefox
W menu głównym przeglądarki wybierz Ustawienia, następnie Wyczyść prywatne dane. Zaznacz Ciasteczka i aktywne zalogowania i wybierz Usuń dane.
Android – Google Chrome
W menu głównym przeglądarki wybierz Ustawienia, następnie Prywatność, Wyczyść dane przeglądania. Zaznacz Pliki cookie i dane stron i wybierz Wyczyść dane.
IOS – Safari
W menu głównym wybierz Ustawienia i przejdź do Safari. Wybierz Wymaż historię i dane witryn i potwierdź działanie.
3. Jeśli powyższe działania nie pomogły skontaktuj się z nami telefonicznie (22) 100 6 100 lub za pomocą formularza kontaktowego dostępnego tutaj.