Regulaminy Promocji z Bankiem PKO BP:
- REGULAMIN ZWSA_PKO_BP_voucher 50 zł na zakupy
REGULAMIN PROMOCJI
„Rabat 50 zł płacąc z PKO Bankiem Polskim w sklepie internetowym
www.zlotewyprzedaze.pl”
(dalej: „Regulamin”)
§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Regulamin określa zasady, zakres i warunki uczestnictwa w promocji „Rabat 50 zł płacąc z PKO Bankiem Polskim w sklepie internetowym www.zlotewyprzedaze.pl (dalej: „Promocja”).
2. Organizatorem Promocji, tj. przyrzekającym bonus, o którym mowa w § 3 ust. 1 Regulaminu, w rozumieniu art. 919 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (dalej jako „Kodeks cywilny”), jest Złote Wyprzedaże S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Mołdawskiej nr 9, 02-127 w Warszawie, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000426614, (dalej jako „Organizator”).
3. Promocja trwa od dnia 28.01.2021 r. do dnia 06.02.2021 r. (dalej jako „okres trwania Promocji”).
4. Celem Promocji jest zachęcanie klientów PKO Banku Polskiego S.A. do dokonywania zakupów u Organizatora.
§ 2. WARUNKI UCZESTNICTWA W PROMOCJI
1. Uczestnikami Promocji mogą być wyłącznie klienci PKO Banku Polskiego S.A., z wyłączeniem Klientów Inteligo,którzy:
a) są osobami fizycznymi – konsumentami w rozumieniu art. 22 1 Kodeksu cywilnego , posiadającymi pełną zdolność do czynności prawnych (dalej jako „Uczestnicy”)
b) otrzymali od PKO Banku Polskiego S.A. zaproszenie do udziału w promocji w postaci unikalnego kodu promocyjnego za pośrednictwem wiadomości sms, w aplikacji mobilnej IKO lub emailem, który umożliwia udział w Promocji.
2. W celu wzięcia udziału w Promocji, Uczestnik powinien w okresie trwania Promocji dokonać zakupu towaru w sklepie internetowym www.zlotewyprzedaze.pl lub w aplikacji mobilnej Zlotewyprzedaze.pl i dokonać zapłaty dowolną kartą płatniczą wydaną dla Uczestnika przez PKO Bank Polski S.A., z siedzibą w Warszawie przy ul. Puławskiej 15, 02-515 Warszawa (dalej jako „Bank”), BLIK-iem, za pośrednictwem aplikacji mobilnej IKO lub przelewem z rachunku prowadzonego w Banku („transakcja”).
3. Aby dokonać zakupów w sklepie internetowym www.zlotewyprzedaze.pl oraz w aplikacji mobilnej Zlotewyprzedaze.pl należy być zarejestrowanym użytkownikiem. Dane osobowe zarejestrowanego użytkownika sklepu internetowego Organizatora będą przetwarzane zgodnie z polityką prywatności dostępną na stronie: https://www.zlotewyprzedaze.pl/cms/pomoc/polityka-prywatnosci.
4. W okresie trwania Promocji Uczestnik może dokonać zakupu uprawniającego do otrzymania bonusu, o którym mowa w § 3 ust. 1 poniżej.
§3 NAGRODY PROMOCJI
1. Uczestnik, który spełnił warunki określone w § 2 Regulaminu otrzymuje bonus w postaci unikalnego kodu rabatowego w wysokości 50 zł podczas realizacji zamówienia w sklepie internetowym www.zlotewyprzedaze.pl oraz w aplikacji mobilnej Zlotewyprzedaze.pl.
2. Uczestnik może skorzystać z jednorazowego unikalnego kodu rabatowego w wysokości 50 zł na zakupy o minimalnej kwocie 250 zł. Bonus jest naliczany po wprowadzeniu kodu promocyjnego na trzecim kroku koszyka zakupowego i kliknięciu przycisku „Aktywuj”. W podsumowaniu wartość koszyka obniży się o 50 zł. W przypadku aplikacji mobilnej kod promocyjny należy wpisać na pierwszym kroku koszyka zakupowego.
3. Bonus może zostać wykorzystany wyłącznie na stronie internetowej lub w aplikacji mobilnej Organizatora oraz nie podlega zamianie na inne nagrody.
4. Bonus może zostać wykorzystany przez Uczestnika wyłącznie w okresie trwania Promocji.
5. Bonus nie przysługuje w przypadku, gdy zapłata instrumentami płatniczymi Banku, lub przelewami z rachunku prowadzonego w Banku nie zostanie zrealizowana (np. w przypadku braku autoryzacji transakcji płatniczej, odmowy wykonania transakcji płatniczej przez Bank lub przerwania transakcji płatniczej, podanie błędnego kodu BLIK).
6. Bonus nie łączy się z innymi akcjami promocyjnymi prowadzonymi przez Organizatora.
7. Bonus nie obejmuje (nie obniża) ewentualnych kosztów dostawy produktu zakupionego w ramach Promocji w sklepie internetowym lub aplikacji Organizatora, które Uczestnik ponosi w pełnej wysokości.
8. Udział w Promocji jest dobrowolny. Uczestnik ma prawo do rezygnacji z otrzymania należnego bonusu nie wprowadzając jednorazowego unikatowego kodu rabatowego podczas realizacji koszyka zakupowego.
9. Towary zakupione w ramach Promocji podlegają wymianom i zwrotom zgodnie z Regulaminem, który jest dostępny na stronie Organizatora.
§ 4. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem danych osobowych Uczestników przetwarzanych w związku z realizacją Promocji jest Bank. Zebrane dane mogą być udostępniane podmiotom wskazanym w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie Prawo bankowe. Dane osobowe Uczestników Promocji będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia Promocji, w tym w szczególności rozliczenia Promocji, realizacji Bonusów oraz przeprowadzenia postępowania reklamacyjnego. Uczestnikowi przysługuje prawo dostępu do danych oraz możliwość ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do przeniesienia danych. Uczestnikowi Promocji przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych. W Banku powołany został Inspektor Ochrony Danych. Adres: Inspektor Ochrony Danych, ul. Puławska 15, 02-515 Warszawa, adres e-mail: [email protected] Przetwarzanie danych osobowych przez Uczestników Promocji jest dobrowolne, lecz niezbędne do wzięcia udziału w Promocji i otrzymania Bonusu. Dane będą przechowywane przez okres trwania Promocji, realizacji Bonusów oraz dochodzenia ewentualnych roszczeń związanych z realizacją Promocji, w tym rozpatrywania reklamacji o których mowa w §5 Regulaminu. Dane osobowe Uczestników Promocji nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym profilowane.
§5. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Udział w Promocji jest równoznaczny z akceptacją niniejszego Regulaminu.
2. Reklamacje dotyczące Promocji rozpatrywane będą w ciągu 30 dni roboczych. Klient może złożyć reklamację w formie elektronicznej poprzez formularz kontaktowy znajdujący się na stronie internetowej www.zlotewyprzedaze.pl lub w formie wiadomości mailowej przesłanej na adres [email protected]
3. Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko, adres e-mail, pod którym Klient jest zarejestrowanym użytkownikiem, opisanie transakcji, której reklamacja dotyczy lub innych okoliczności uzasadniających reklamację, a także konkretne żądanie Klienta związane ze składaną reklamacją.
4. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości dotyczących transakcji płatniczej Klient może złożyć do PKO Banku Polskiego SA reklamację w formie:
1) pisemnej – osobiście w placówce lub drogą pocztową,
2) ustnej – osobiście w placówce lub telefonicznie,
3) elektronicznej
Numery telefonów oraz adresy, pod które Klient może składać reklamacje podane są na stronie internetowej www.pkobp.pl oraz w placówkach Banku.
5. Uczestnik ma prawo zwrócić się o mediację lub rozstrzygnięcie do jednego z sądów polubownych działających przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej. Więcej informacji znajduje się na stronie UOKiK: https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php. Informujemy również o istnieniu platformy ODR (European Online Dispute Resolution platform), oraz możliwości wykorzystania jej w celu rozstrzygania sporów. Platforma jest dostępna pod adresem internetowym: http://ec.europa.eu/consumers/odr.
6. Wszelkie spory wynikające z udziału w Promocji, nierozwiązane polubownie, rozstrzygane są przez właściwy miejscowo i rzeczowo sąd powszechny.
7. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej www.zlotewyprzedaze.pl Organizatora Promocji oraz na stronie Banku www.pkobp.pl
- REGULAMIN ZWSA_PKO_BP_voucher na darmową dostawę
REGULAMIN PROMOCJI
„Darmowa dostawa płacąc z PKO Bankiem Polskim w sklepie internetowym www.zlotewyprzedaze.pl”
(dalej: „Regulamin”)
§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Regulamin określa zasady, zakres i warunki uczestnictwa w promocji „Darmowa dostawa płacąc z PKO Bankiem Polskim w sklepie internetowym www.zlotewyprzedaze.pl (dalej: „Promocja”).
2. Organizatorem Promocji, tj. przyrzekającym bonus, o którym mowa w § 3 ust. 1 Regulaminu, w rozumieniu art. 919 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (dalej jako „Kodeks cywilny”), jest Złote Wyprzedaże S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Mołdawskiej nr 9, 02-127 w Warszawie, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000426614, (dalej jako „Organizator”).
3. Promocja trwa od dnia 28.01.2021 r. do dnia 06.02.2021 r. (dalej jako „okres trwania Promocji”). 4. Celem Promocji jest zachęcanie klientów PKO Banku Polskiego S.A. do dokonywania zakupów u Organizatora.
§ 2. WARUNKI UCZESTNICTWA W PROMOCJI
1. Uczestnikami Promocji mogą być wyłącznie klienci PKO Banku Polskiego S.A., z wyłączeniem Klientów Inteligo, którzy:
a) są osobami fizycznymi – konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, posiadającymi pełną zdolność do czynności prawnych (dalej jako „Uczestnicy”)
b) otrzymali od PKO Banku Polskiego S.A. zaproszenie do udziału w promocji w postaci unikalnego kodu promocyjnego za pośrednictwem wiadomości sms, w aplikacji mobilnej IKO lub emailem, który umożliwia udział w Promocji.
2. W celu wzięcia udziału w Promocji, Uczestnik powinien w okresie trwania Promocji dokonać zakupu towaru w sklepie internetowym www.zlotewyprzedaze.pl lub w aplikacji mobilnej Zlotewyprzedaze.pl i dokonać zapłaty dowolną kartą płatniczą wydaną dla Uczestnika przez PKO Bank Polski S.A., z siedzibą w Warszawie przy ul. Puławskiej 15, 02-515 Warszawa (dalej jako „Bank”), BLIK-iem, za pośrednictwem aplikacji mobilnej IKO lub przelewem z rachunku prowadzonego w Banku („transakcja”).
3. Aby dokonać zakupów w sklepie internetowym www.zlotewyprzedaze.pl oraz w aplikacji mobilnej Zlotewyprzedaze.pl należy być zarejestrowanym użytkownikiem. Dane osobowe zarejestrowanego użytkownika sklepu internetowego Organizatora będą przetwarzane zgodnie z polityką prywatności dostępną na stronie: https://www.zlotewyprzedaze.pl/cms/pomoc/polityka-prywatnosci.
4. W okresie trwania Promocji Uczestnik może dokonać zakupu uprawniającego do otrzymania bonusu, o którym mowa w § 3 ust. 1 poniżej.
§3 NAGRODY PROMOCJI
1. Uczestnik, który spełnił warunki określone w § 2 Regulaminu otrzymuje bonus w postaci unikalnego kodu na bezpłatną dostawę podczas realizacji zamówienia w sklepie internetowym www.zlotewyprzedaze.pl oraz w aplikacji mobilnej Zlotewyprzedaze.pl.
2. Uczestnik, może skorzystać z bonusu w postaci jednorazowego unikalnego kodu na darmową dostawę bez względu na wartość koszyka zakupowego. Bonus jest naliczany po wprowadzeniu kodu promocyjnego na trzecim kroku koszyka zakupowego i kliknięciu przycisku „Aktywuj”. W podsumowaniu zakupu koszt dostawy zmieni się na 0 zł. W przypadku aplikacji mobilnej kod promocyjny należy wpisać na pierwszym kroku koszyka zakupowego.
3. Bonus może zostać wykorzystany wyłącznie na stronie internetowej lub w aplikacji mobilnej Organizatora oraz nie podlega zamianie na inne nagrody.
4. Bonus może zostać wykorzystany przez Uczestnika wyłącznie w okresie trwania Promocji.
5. Bonus nie przysługuje w przypadku, gdy zapłata instrumentami płatniczymi Banku, lub przelewami z rachunku prowadzonego w Banku nie zostanie zrealizowana (np. w przypadku braku autoryzacji transakcji płatniczej, odmowy wykonania transakcji płatniczej przez Bank lub przerwania transakcji płatniczej, podanie błędnego kodu BLIK).
6. Bonus nie łączy się z innymi akcjami promocyjnymi prowadzonymi przez Organizatora.
7. Udział w Promocji jest dobrowolny. Uczestnik ma prawo do rezygnacji z otrzymania należnego bonusu nie wprowadzając jednorazowego unikatowego kodu podczas realizacji koszyka zakupowego.
8. Towary zakupione w ramach Promocji podlegają wymianom i zwrotom zgodnie z Regulaminem, który jest dostępny na stronie Organizatora.
§ 4. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem danych osobowych Uczestników przetwarzanych w związku z realizacją Promocji jest Bank. Zebrane dane mogą być udostępniane podmiotom wskazanym w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie Prawo bankowe. Dane osobowe Uczestników Promocji będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) oraz f) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia Promocji, w tym w szczególności rozliczenia Promocji, realizacji Bonusów oraz przeprowadzenia postępowania reklamacyjnego. Uczestnikowi przysługuje prawo dostępu do danych oraz możliwość ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do przeniesienia danych. Uczestnikowi Promocji przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych. W Banku powołany został Inspektor Ochrony Danych. Adres: Inspektor Ochrony Danych, ul. Puławska 15, 02-515 Warszawa, adres e-mail: [email protected] Przetwarzanie danych osobowych przez Uczestników Promocji jest dobrowolne, lecz niezbędne do wzięcia udziału w Promocji i otrzymania Bonusu. Dane będą przechowywane przez okres trwania Promocji, realizacji Bonusów oraz dochodzenia ewentualnych roszczeń związanych z realizacją Promocji, w tym rozpatrywania reklamacji o których mowa w §5 Regulaminu. Dane osobowe Uczestników Promocji nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym profilowane.
§5. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Udział w Promocji jest równoznaczny z akceptacją niniejszego Regulaminu.
2. Reklamacje dotyczące Promocji rozpatrywane będą w ciągu 30 dni roboczych. Klient może złożyć reklamację w formie elektronicznej poprzez formularz kontaktowy znajdujący się na stronie internetowej www.zlotewyprzedaze.pl lub w formie wiadomości mailowej przesłanej na adres [email protected]
3. Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko, adres e-mail, pod którym Klient jest zarejestrowanym użytkownikiem, opisanie transakcji, której reklamacja dotyczy lub innych okoliczności uzasadniających reklamację, a także konkretne żądanie Klienta związane ze składaną reklamacją.
4. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości dotyczących transakcji płatniczej Klient może złożyć do PKO Banku Polskiego SA reklamację w formie:
1) pisemnej – osobiście w placówce lub drogą pocztową,
2) ustnej – osobiście w placówce lub telefonicznie,
3) elektronicznej Numery telefonów oraz adresy, pod które Klient może składać reklamacje podane są na stronie internetowej www.pkobp.pl oraz w placówkach Banku.
5. Uczestnik ma prawo zwrócić się o mediację lub rozstrzygnięcie do jednego z sądów polubownych działających przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej. Więcej informacji znajduje się na stronie UOKiK: https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php. Informujemy również o istnieniu platformy ODR (European Online Dispute Resolution platform), oraz możliwości wykorzystania jej w celu rozstrzygania sporów. Platforma jest dostępna pod adresem internetowym: http://ec.europa.eu/consumers/odr.
6. Wszelkie spory wynikające z udziału w Promocji, nierozwiązane polubownie, rozstrzygane są przez właściwy miejscowo i rzeczowo sąd powszechny.
7. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej www.zlotewyprzedaze.pl Organizatora Promocji oraz na stronie Banku www.pkobp.pl.